2014. aug. 10.

words - nowords

...tudtam, hogy álmodok, arra is emlékeztem, hogy fogat mostam lefekvés előtt.
- Tudod, nagyon szeretném elmondani, tényleg; de azt is tudod, hogy nem tehetem.
- Tudom. - komolyan arccal nézett rám. - De te félsz. 
- Félek. Félek, mert amint kimondom, valóság lesz, valósággá pedig nem válhat. Ha kimondom, felelős leszek azért, ami történni fog, arra pedig nem állok készen. Amíg csak gondolom, és nem mondom ki hangosan, addig olyan, mintha nem létezne. Pedig létezik. Tudod mire gondolok?
- Tudom.
- Nekem ez számít. - egy lépést tett felém. rettegtem ugyan a választól, de meg kellett kérdeznem. - Te ki mered mondani  amit gondolsz, akkor is, ha tudod, mit okoz, vagy csak úgy teszel, mintha nem lenne és szépen lassan nem is lesz?...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése